Pages

Tuesday, January 11, 2011

1 1 . 1 . 1 1 p a d a 2 . 3 0 p m

Wahai UIA..

Jam sekarang menunjukkak pukul 2.15 pm...tunggu kat sini dari pkul 12 pm sampai mati kutu tak tau nak buat apa!!~~

selamat la Nur Fadila temankan aku kt dalam LAB kt UIA ni yg sangggaatttt bbeeessttttt..... sangat best utk tidor sbnrnya..Huaarrrgghhhhh!~

sepatutnya tadi kene jumpa staff UiA tu pkul 2pm tp tiba kene lak jmpa lecturer diorang ni pkul 2.30..
aku ni memang la ckop tido sggttt~ sampai aku da tertido2 kt dpn PC ni sambil ditemani membe aku yg sgt baik ni :D hehe..thanx la ye dila :P

Bangun dari tido2 ayam ni terus tergerak nak hapdet belog aku ye power ni..hahahaa... ayam dalam mimpi aku td cakap ngn aku supaya update belog power ni..hahaha..abislaaa... aku da boleh borak2 dgn hayam~ :D aduh..merapek2 da ni... ayokkk

Sekarang jam da pkul 2.22pm... lagi 8 mnit lagi sblum ak amek work aku yg sgt comel 2 utk bwk blk..klu x bwk blk halamatnya jd rete UIA lor~ -.-U

aku bermonolog sendirian sambil tgk membe aku si dila ni dok main FESBUK x abis2...bukan main ramai lagi budak2 yg dia dok tgh ceting..hahahaha... gile artis btul kawan aku sorg ni :D

*udah2 la 2 dila..jom la temankan aku pg amek TOYS aku yg power 2  :D hahahahaha..bleh main COP COP nnt .

sekarang da pkul 2.26pm...mak aihh..masa ni betul2 mcm emas la..ting tang ting tang alaxender~ hahahaha..ape aku dok merapek ni..adoyaiii... eh..skrg da pkul 2.27pm ..

cepat btol gak masa berlalu...

* aku masih memandang kwn aku kt sblh ni sambil giat menekan keybod2nye utk menjawab segala pertanyaan dari peminat2 setianya ..hahahaha..

ok! canteekkk!~

jam da menunjukkan pada aku yg dia suruh aku blah cepat dari LAB ni.. da tepat pkul 2.30pm!

oittt dilaaaa...jom blah dari sini...aku da x larat dok sini lame2...
boleh BEKU sbb sejuk ekon ni tambah NGANTUK ni skali ..

hahahaha...

zZzzzZzz

2 comments:

  1. uia itu adalah hebat apatah lagi si pelajar nya. :D
    Dahulu, tapak Computer Lab itu khas direka untuk menjadi bilik mayat. Sebab tu lah sejuk.
    Ok..Alhamdulillah... Bai bai bai.
    zzzZZZzzz

    ReplyDelete
  2. Pe ni et? Ko pnat ni..g tido..hahaha

    ReplyDelete