Pages

Monday, January 10, 2011

l a n g k a h k e s t u d i o

Alhamdulillah ..Akhirnya............



Org lain dok pulun masuk UiTM awal2 aku je dok relex kt rumah seminggu baru masuk..hahaha.. (sbnrnya aku sgt la malas dgn keadaan kelas pun buat kat mane2 tempat ntah.huh)~

10.Januari.2011.Baru hari ni lah aku menjejakkan kaki kt faculty terbaik aku! da la dgn slamber aku dok tido mcm org x de kelas mlm td.. hahahaha.. padahal mmg aku slalu je tido lambat~ 


Ni smua AJL punye pasal la ni aku tido lambatttttt! hahaha..mane bleh salahkan diri sendiri..kene salahkan AJL jugak! :D haha


AJL25?? *pesal tiba2 aku dok masuk crita pasal AJL lak ni? haha..


mula²..Cayalah BLACK & M.U.H dpt no 2..kira ok la 2.. maap la ye et sbb pilihan ko 2 sekadar menang persembahan terbaik~ hakhak..tp kire ok la 2..ada menang gak..umm...tapi........


KENAPA ANA RAFFALI BLEH JUARA?? hahahahaha...


maap la ye ana..aku bukan x suke ko cuma x suke keputusan juri..adoyaii..sape lah dok undi dia 2... wat malu AJL je pilih juara yg sorg pun langsung x jangkakan.. bosan2~

ok dah..crita AJL abis da..klu nak crita bleh sambung tahun depannya pulak.. :D

sambung blk crita pasal aku.. sambil² aku dok update BLOG ni.. sedar x sedar da mendung da..jup lg mesti hujan..klu hujan mesti rasa mengantuk..lepas ngantuk mesti rasa nak baring..lepas da baring mesti nak tertido..lepas tido mesti dapat mimpi..lepas mimpi??~


~zZzzzZz~

2 comments:

  1. hoi hoi!
    Ape ape pon..Superman tetap di hati. :D

    ReplyDelete
  2. superman la sgt..haha
    ko buat la fanpage utk superman ko et..atau ko upload video ko mnyanyi dlm youtube..hahaha

    ReplyDelete