Pages

Tuesday, April 12, 2011

Mini Cooper!

Berakhir juga Art Market yg sgt BEST dan membuat eden menambah duit poket :D

Alhamdulillah.... 
Segala barang jualan sangat2 laris di jual.. sgt2 berpuas hati dan memenatkan *sambil mengelap peluh di dahi.. haa..tu la standard orang penat..hahaha

Antara barang jualan aku mcm brg2 yg aku POST dlm ENTRY sebelum ni..iaitu.....jeng jeng jengggg...... MAGIC MUG & BUTTON PIN

Masa aku dok sebok wat live sketches *padahal pura2 mcm sebok je~  Ada org ingin menempah kt aku utk buat satu Car Rendering utk dia..

Aku ni da la x pandai mane sgt nak buat rendering2 ni..tp disebabkan harga yg di offer mcm agak bleh tahan..hahahaha... nak tau harga ke? ala..murah jee.....betol murah.... urmmm...nak tau gak ke? ishh.....mcm mane ek nak bg tau ni...segan la... *Ape aku dok merapek meraban ni!~ &^^$%^& hahaha

Esok2 la aku bg tau..hehe..
Ekthualli, dia nak wat hasil kerje rendering tu utk dihadiahkan semprna bufday ayah dia...wahhh...SuweEeetnyaAa~ bagus la dpt anak mcm tu..hehehe..bagus jgak sbb untung aku :P

dia nak aku buat design kreta lame2..so aku pun bg je la idea mini cooper lama..dah itu je aku dok terlintas masa dia tanya..trus aku jwb mcm tu...haaa..mcm tu la aku jwb.. :D haha.


Dan hasil kerjanya!~~~~~ * Effect drum!! drrrrrrrrrrrrerrrrrrrrrrrrr......kcingggggggg...DisshhHhhhh!!





Dan ini sebahagian proses sketches dari starting sampai finishing... =)



klik pd gambar utk rezolusyen lg besar~


Akhirnya terjual juga car rendering ni yg khas pada pembeli tersebut..maap la pembeli..eden lupo name ekau~ hahahaha... papepun thanx to all yg dah menjayakan Art Market! =)


daa~



2 comments:

  1. Besnye.. Beli kai panton ley dop? Agk2 lau bersajak2 dpn toke mini cooper ni, de can die bg sbijik dop?

    ReplyDelete
  2. hehe..kita cuba la dulu bersajak..kot2 la ade rezeki :P hehehe.. x mampu nak beli kreta btol lukis pun jd la..haha :D

    ReplyDelete